Darbo skelbimai

Mažmeninės Prekybos Vadovas

„IKI“ www.iki.lt - tai daugiau kaip 30 metų sėkmingai Lietuvoje veikiantis, antras pagal dydį mažmeninės prekybos tinklas. „IKI“ valdo beveik 250 parduotuvių, kuriuose dirba 5 500 darbuotojų. 

„IKI“ priklauso tarptautinei „REWE“ grupei www.rewe-group.com/en/, dvidešimtyje Europos šalių valdančiai daugiau nei 15 000 parduotuvių. REWE „IKI“ veiklai užduoda tarptautinius standartus, suteikia korporacijos patirtį bei tvaraus augimo galimybes. 

„IKI“ visada siekia būti inovacijų lyderiais - pirmieji Lietuvoje pristatė išskirtinius prancūziškus kepinius (kruasanus ir bagetes), atidarė autonomines parduotuves Vilniuje, įdiegė savitarnos kasas ir elektronines kainų etiketes. Jau trečius metus iš eilės „IKI“ laimi prestižinį „TOP Employer“ sertifikatą, kuris patvirtina įmonės brandą ir pažangią organizacijos kultūrą. 

Siekdama efektyviau valdyti ir plėsti mažmeninės prekybos tinklo veiklą, įmonė steigia naują pareigybę ir ieško patyrusio specialisto - Mažmeninės Prekybos Vadovo.    

Pagrindinės atsakomybės:

• Strateginis mažmeninės prekybos tinklo veiklos valdymas, tobulinimas ir plėtra.
• Tinklo veiklos biudžeto planavimas ir valdymas.
• Pavaldžios prekybos vadovų komandos darbo organizavimas, motyvavimas ir ugdymas.
• Tinklo veiklos (bei operacijų) efektyvumo analizė ir naujų sprendimų paieška.
• Veiklos tobulinimo projektų inicijavimas ir jų valdymas.
• Klientų patirties gerinimas ir kokybės standartų užtikrinimas.
• Rinkos analizė, konkurencinės aplinkos vertinimas ir augimo galimybių paieška.

Reikalavimai:

• Būtinas geras mažmeninės prekybos organizavimo specifikos išmanymas.
•Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis mažmeninėje prekyboje (pageidautina strateginiame prekybos valdyme/tobulinime/plėtroje, įgyta Lietuvoje arba kaimyninėje šalyje).
• Puikūs planavimo, organizaciniai ir lyderystės gebėjimai.
• Analitinis mąstymas ir orientacija į rezultatus.
• Gebėjimas efektyviai dirbti dinamiškoje ir konkurencingoje mažmeninės prekybos aplinkoje.
• Būtinas geras anglų kalbos mokėjimas.

Įmonė siūlo:

• Galimybę dirbti stabilioje, sėkmingai veikiančioje ir nuolat augančioje tarptautinėje organizacijoje.
• Galimybę priimti sprendimus, inicijuoti ir realizuoti tinklo plėtros projektus.
• Pokyčiams realizuoti reikalingus resursus ir patyrusių vadovų palaikymą.
• Pagarbą žmogui, pažangią ir sveiką darbo aplinką.
• Nuo kompetencijos priklausantį atlygį (8000-9500€ prieš mokesčius) ir su rezultatais susietą  skatinimo sistemą.
• Automobilį.
• Hibridinį darbo organizavimo modelį.
• Papildomą sveikatos draudimą ir kitas naudas.
• Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes.

Personalo paiešką ir atranką atlieka PRIMUM ESSE. Jei reikėtų, daugiau informacijos galite sužinoti jovita@primumesse.lt
Konfidencialumą garantuojame.

VADOVŲ PAIEŠKA. PERSONALO ATRANKA. PRIMUM ESSE

Už kiekvienos sėkmės istorijos yra žmonės. Žmonės, kurie gali kurti ir Jūsų įmonės sėkmės istoriją. Tereikia juos surasti, atpažinti ir sudominti. Tam esame mes - PRIMUM ESSE. Mūsų specializacija - aukščiausio lygio vadovų paieška (executive search), personalo paieška ir įvertinimas, personalo atranka. Patirtis - suradome 500+ vadovų ir 2000+ specialistų. Užtikriname išskirtinę personalo atrankos kokybę - 97% surastų darbuotojų sėkmingai dirba po sutarto garantinio laikotarpio. Būtent kokybė, kliento pasitenkinimas ir ilgalaikiai santykiai, o ne vykdomų paieškų kiekis yra mūsų išskirtinumas.

PRIMUM ESSE sėkmę lemia gebėjimas efektyviai surasti lyderius ir talentus bei svarbiausia - profesionaliai įvertinti jų kompetenciją ir taikliai prognozuoti veiklos efektyvumą. Tvirtai tikime, kad darbuotojo asmeninės savybės, jo vertybės, motyvacija ir potencialas yra ne mažiau svarbūs, negu profesinė patirtis. Mūsų ištobulinta paieškos sistema bei mokėjimas perprasti žmones padeda surasti vadovus ir specialistus, turinčius Jums reikalingą profesinės kompetencijos ir asmeninių savybių balansą. 

 

CV siųsti iki: 2025-05-30

Pateikti CV:

Prisekite CV: *
*