Aprašymai

Emocinė Kompetencija Pardavimo Meistriškumui

Programos nauda
Konkurencinė aplinka skatina ieškoti naujų būdų, kaip sustiprinti pardavimo kompetenciją. Vienas iš būdų – pasitelkti asmenybės ir bendravimo psichologijos žinias, kurios padeda pardavimo srities darbuotojams pasirinkti individualizuotą produktų pristatymo ir derybų stilių, panaudoti gilesnius santykių „svertus“, valdyti savo emocijas ir nuostatas, kuriant sėkmingus santykius su klientu.
Mokymų dalyviai susipažins su asmenybės ir bendravimo psichologijos praktinio panaudojimo principais. Jie geriau pažins save, išmoks pažinti klientą ir suprasti gilesnius bendravimo mechanizmus, įgis specifinių santykių valdymo įgūdžių. Tai leis jiems geriau pasiruošti pardavimo susitikimams, produktyviai bendrauti, įveikti sudėtingas pardavimo situacijas, o tuo pačiu – sėkmingiau parduoti, gerinti savo organizacijos įvaizdį ir didinti klientų lojalumą.

Atsiliepimas
„Mokymai buvo naudingi dėl probleminių situacijų darbo aplinkoje pavaizdavimo per nešališką trečiojo asmens prizmę. Išmokome į situaciją žvelgti kitu kampu, kas leidžia efektyvinti darbus. Modulinės situacijos, pagrindžiančios teorinius mokymus, per praktiką suteikė galimybę geriau įsisavinti ir užtikrinti pateiktą medžiagą. Smagūs, informatyvūs, įsimenantys mokymai. Dėkoju labai.“ Lina Maksimoviene, LITAMILK

Programa

  • Pardavimo proceso techninis ir psichologinis lygmuo – kokia jų svarba? Kliento poreikiai – kaip nustatyti? Pardavimo procesas ir uždaviniai – svarbiausi akcentai ir problemos kiekviename etape
  • Kliento pažinimas - asmenybės tipologija. Kaip bendrauti (užmegzti kontaktą, pateikti sudominantį, argumentuoti naudas, valdyti kliento prieštaravimus ir t.t.), atsižvelgiant į kliento tipą.
  • Pardavėjo pažinimas – asmenybė ir pardavimo stiliai. Pardavimo stilių taikymas: kokie yra kiekvieno stiliaus privalumai ir sunkumai. Asmeninis įsivertinimas ir praktiniai sprendimai.
  • Nuostatos ir emocijos pardavimo procese. Kaip pažinti ir valdyti savo ir kitų emocijas? Nuostatos  - kokį poveikį jos daro savęs vertinimui, elgesiui ir santykiams? Nuostatų keitimas sėkmingam pardavimui.
  • Vaidmenys bendravime (pagal TA). Pozicija, kurią užimame bendravime, ir jos įtaka kontaktui. Kaip atpažinti vaidmenis ir juos konstruktyviai naudoti pardavimo procese.

Metodas: naujausios psichologijos ir vadybos įžvalgos,  savęs pažinimas, pratybos, vaidmenų simuliacijos, atvejų aptarimai.
Trukmė: 2 dienų arba 1 dienos (sutrumpinta programa) seminaras su savarankiškos praktikos užduotimis po seminaro. Papildomai rekomenduojamas 0,5 dienos palydimasis susitikimas, skirtas pasidalinti gerosiomis praktikomis ir aptarti sunkumus.

Konsultantė

Rūta Rūta Gudmonaitė – PRIMUM ESSE mokymų konsultantė, ISM vadybos magistrė, sertifikuota švietimo lyderystės konsultantė, baigusi eilę mokymo trenerių ir koučingo specialistų rengimo programų. Patirtis įgyvendinant mokymus - 15+ metų. Specializuojasi vesti vadovavimo, įgalinimo, komandinio darbo, komunikacijos meistriškumo, emocinės kompetencijos seminarus. Fasilituoja projektinių grupių darbą, veda komandos renginius.

Mokymų organizavimas
Kaina grupei (iki 15 dalyvių)  – 1400 Eur + PVM/ 1 dienos kaina.
Nuolaida Swedbank, AB klientams – 20 %.
Seminaro data ir vieta – sutariama su klientu.
Dėl seminaro kreiptis į Kotryną – skambinti tel. 8 686 23040, arba rašyti el.p. kotryna@primumesse.lt
Daugiau apie PRIMUM ESSE mokymus: www.primumesse.lt