Prekybos centro inžinerinių sistemų administratorius
Nekilnojamojo turto valdymo bendrovė, valdanti ir plėtojanti vieno iš didžiausių Vilniaus prekybos centrų (PC) veiklą.
Darbo vieta Vilnius
Darbo pobūdis:
- Jis bus atsakingas už sisteminį prekybos centro inžinerinių sistemų administravimą ir jų tobulinimą pasitelkiant išorės partnerius (rangovus);
- Palaikys kontaktus su partneriais (statybos, remonto, inžinerinių sprendimų, IT ir kt. paslaugų tiekėjais), ieškos prekybos centrui ir nuomininkams tinkamiausių techninių sprendimų ir koordinuos jų realizavimą;
- Talkins prekybos centro patalpų nuomininkams sprendžiant jų technines problemas (projektuojant, įsirengiant ir eksploatuojant patalpas, iškylant naujiems poreikiams ar problemoms).
Reikalavimai:
- Būtina įvairių inžinerinių sistemų rengimo, derinimo ir priežiūros organizavimo patirtis, įgyta statybų arba NT valdymo įmonėje;
- Techninių projektų valdymo patirtis - inžinerinių sprendimų paieškos, tiekėjų atrankos, rangovų darbo ir kokybės kontrolės, problemų šalinimo organizavimo;
- Orientacija į klientą - gebėjimas efektyviai bendradarbiauti su PC nuomininkais tenkinant jų techninius poreikius;
- Puikūs organizavimo, bendradarbiavimo, derybų ir problemų sprendimo įgūdžiai;
- Bekompromisis požiūris į kokybę, atsakingumas ir punktualumas;
- Pageidautinas techninis išsilavinimas (gebėjimas „skaityti techninius brėžinius“ ir dirbti Autocad).
Įmonė siūlo:
- Gerai organizuotą ir atsakingą darbą sėkmingoje ir stabilioje organizacijoje;
- Patyrusių NT valdymo profesionalų komandą;
- Darbo vietą pačiame Vilniaus centre;
Nuo kvalifikacijos ir darbo rezultatų priklausantį atlygį (2000-2400€) bei skatinimo sistemą.
Dėl papildomos informacijos galite kreiptis į Vaidilutę Žukauskienę: vaidilute@primumesse.lt arba +370 682 32510
CV siųsti iki: 2020-01-22