Pardavimo inžinierius
ACO Nordic yra dukterinė ACO Grupės įmonė www.aco.com/en/about-the-aco-group
ACO grupė įkurta 1946 m. Vokietijoje ir šiandieną tarptautiniu mastu pirmauja inžinerinių vandens surinkimo ir apdorojimo sistemų srityje. ACO Grupė – tai decentralizuota organizacija, veikianti 45 šalyse ir valdanti 15 gamyklų. Viso grupėje dirba daugiau nei 5000 darbuotojų.
Vilnius
Pardavimo inžinierius priklauso Lietuvos pardavimo komandai www.aco.lt/apie-aco/aco-lietuva ir dirbdamas biure yra atsakingas už esamų ir naujų klientų aptarnavimą, techninį konsultavimą ir pardavimą.
Įmonės klientai – ACO produktų platintojų tinklas, statybų sektorius, projektuotojai ir architektai, terminalai, kelininkai ir tiltų statytojai, jūrų ir oro uostai, maisto pramonė, santechnikos salonai ir kt.
Jis/ji atsakinėja į užklausas apie parduodamus produktus, konsultuoja besikreipiančius klientus, ruošia produktų specifikacijas ir techninius paskaičiavimus, teikia komercinius pasiūlymus ir produktų techninius aprašymus, priiminėja užsakymus ir koordinuoja jų realizavimą, apmoko klientus, administruoja produktų aprašymus interneto svetainėje, ir kt.
Darbuotojas bus apmokomas apie ACO produktus, dirbs patyrusių specialistų komandoje, gaus visą reikalingą informaciją ir pagalbą.
Tikimės, kad Jūs:
- Turite aukštąjį techninį išsilavinimą;
- Gebate greitai mokytis ir domitės technikos naujovėmis;
- Mokate dirbti tiek su žmonėmis, tiek ir su technine informacija;
- Esate pozityvus, į klientą orientuotas ir komandiškas žmogus;
- Esate atsakingas ir kruopštus, turite gerus laiko valdymo įgūdžius;
- Gerai mokate lietuvių ir anglų kalbą;
- Puikiai dirbate kompiuteriu (įskaitant AutoCAD);
- Darbo patirtis techniniame klientų aptarnavime būtų pranašumas, tačiau įmonė svarstytų ir absolventą.
Siūlome:
- Galimybę dirbti su pasaulyje pirmaujančiais techniniais produktais ir jų sprendimais;
- Europietišką verslo kultūrą ir decentralizuotą darbo organizavimą;
- Stabilią ir draugišką profesionalų komandą (Lietuvos biure dirba 13 darbuotojų);
- Galimybę nuolat mokytis ir tobulėti;
- Nuo kompetencijos priklausantį atlygį (2800€ - 3500€ prieš mokesčius) bei nuo darbo rezultatų priklausančią skatinimo sistemą.
Personalo atranką atlieka PRIMUM ESSE. Jei reikėtų, daugiau informacijos galite sužinoti jovita@primumesse.lt, tel. +37069852469.
Konfidencialumą garantuojame.
PERSONALO PAIEŠKA IR ATRANKA. VADOVŲ PAIEŠKA. PRIMUM ESSE
Už kiekvienos sėkmės istorijos yra žmonės. Žmonės, kurie gali kurti ir Jūsų įmonės sėkmės istoriją. Tereikia juos surasti, atpažinti ir sudominti. Tam esame mes - PRIMUM ESSE. Mūsų specializacija - aukščiausio lygio vadovų paieška (executive search), personalo paieška ir įvertinimas, personalo atranka. Patirtis - suradome 500+ vadovų ir 2000+ specialistų. Užtikriname išskirtinę personalo atrankos kokybę - 97% surastų darbuotojų sėkmingai dirba po sutarto garantinio laikotarpio. Būtent kokybė, kliento pasitenkinimas ir ilgalaikiai santykiai, o ne vykdomų paieškų kiekis yra mūsų išskirtinumas.
PRIMUM ESSE sėkmę lemia gebėjimas efektyviai surasti lyderius ir talentus bei svarbiausia - profesionaliai įvertinti jų kompetenciją ir taikliai prognozuoti veiklos efektyvumą. Tvirtai tikime, kad darbuotojo asmeninės savybės, jo vertybės, motyvacija ir potencialas yra ne mažiau svarbūs, negu profesinė patirtis. Mūsų ištobulinta paieškos sistema bei mokėjimas perprasti žmones padeda surasti vadovus ir specialistus, turinčius Jums reikalingą profesinės kompetencijos ir asmeninių savybių balansą.
CV siųsti iki: 2024-11-23