Pardavimo asistentė (-as) - Biuro administratorė (-ius)
Tarptautinės prekybos kompanijos atstovybė plečia veiklą ir ieško aktyvaus ir patikimo darbuotojo dirbti centriniame Baltijos šalių biure Šiauliuose.
Darbo vieta Šiauliai
- Tu talkinsi pardavimo komandai aptarnauti Lietuvos, Latvijos ir Estijos verslo klientus - priiminėsi užsakymus, ryšio priemonėmis teiksi informaciją, koordinuosi pardavimo sutarčių realizavimą, atsiskaitymus ir kt.;
- Tu taip pat administruosi įmonės biuro veiklą - tvarkysi įvairią dokumentaciją ir korespondenciją, duomenų bazes, rūpinsiesi biuro tvarka, kelionių organizavimu ir kt.
Tikimės, kad tu:
- Turi panašaus darbo patirties – pardavimo ar logistikos asistento, verslo klientų aptarnavimo, biuro administravimo ar pan.;
- Esi pozityvus, į klientą orientuotas ir komandoje gebantis dirbti žmogus;
- Puikiai dirbi tiek su žmonėmis, tiek ir su įvairia informacija;
- Esi atsakingas ir kruopštus žmogus, turi gerus laiko valdymo įgūdžius;
- Gerai moki anglų kalbą;
- Puikiai dirbi kompiuteriu.
Įmonė siūlo:
- Tarptautinę organizacijos kultūrą ir darbo organizavimą;
- Draugišką profesionalų komandą;
- Patogų biurą Šiaulių centre;
- Galimybę nuolat mokytis ir tobulėti;
- Nuo kompetencijos priklausantį atlygį.
CV siųsti iki: 2019-04-02