Eksporto pardavimo vadybininkas (anglų k.)
Baltijos šalyse savo veiklos sferoje pirmaujanti specializuotos gamybos įmonė, eksportuojanti aukščiausios kokybės produkciją į daugelį ES ir Azijos šalių. Įmonėje dirba 400 darbuotojų, apyvarta 40 mln. eurų.
Įmonės sėkmės pagrindas – moderni vadyba ir novatoriškumas, eksportuojamos produkcijos kokybė, veiklos skaidrumas, pagarba darbuotojams bei glaudus bendradarbiavimas su klientais.
Darbo vieta: Kaunas, Marijampolė, Alytus
Kompanija ieško komunikabilaus ir puikiai šnekamąją anglų kalbą mokančio darbuotojo, kuris dirbs pardavimo komandoje ir bus atsakingas už eksporto pardavimus nuolatiniams ir naujiems klientams.
Tai nuotolinis darbas su klientais (verslo įmonėmis) panaudojant ryšio priemones. Pagrindinis šio darbo „įrankis“ ir sėkmės garantas yra komunikabilumas, aktyvumas ir gebėjimas bendrauti tenkinant verslo klientų poreikius.
Reikalavimai:
Pardavimo / klientų aptarnavimo ar kita panašaus darbo su žmonėmis patirtis
Atvirumas kontaktui, pozityvumas, noras ir gebėjimas lengvai bendrauti
Darbo patirtis su užsienio rinkomis ir skirtingų kultūrų žmonėmis būtų privalumas
Puikūs derybiniai ir problemų sprendimo sugebėjimai
Atsakingumas, punktualumas, rezultato siekimas
Puikus anglų kalbos mokėjimas (kitų užsienio kalbų mokėjimas būtų papildomas pranašumas)
Darbo kompiuteriu įgūdžiai
Įmonė siūlo galimybę realizuoti savo bendravimo sugebėjimus, įdomų ir atsakingą darbą tarptautinėje rinkoje, visas darbui reikalingas priemones ir apmokymą, su darbo rezultatais susietą skatinimo sistemą ir kitus moderniai valdomos įmonės privalumus.
CV siųsti iki: 2017-03-13